تارنمای حمید شیخ پوده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

windows 10

حمید شیخ پوده | سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸ ب.ظ

با حدود 9 ماه تاخیر لپ تاپ من هم تو لیست بروز رسانیای ویندوز 10 اومد ( مثلا ازش پشتیبانی کرد)

منم که دوستدار ویندوز ، با هر سختی ای بود (3گیگ دانلود و تحمل نصب 28 ساعته) نصبش کردم. اما الان که 2 ماه تقریبا میگذره واقعا نامیدم کرده. مملو از باگ های آزار دهندست ، از هنگ کردن موقع استفاده از blueStack گرفته تا ریست شدن وقتی با IE تب های زیادی باز میکنم.


به هر حال فعلا وقت و حوصله فرمت کردن هارد و نصب ویندوز پایین تر ندارم و مجبورم تحملش کنم . اما توصیه میکنم صبر کنید تا با ارائه آپدیت پایدار تر بشه.


  • حمید شیخ پوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی