تارنمای حمید شیخ پوده

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

حذف آیکون home group

حمید شیخ پوده | پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ق.ظ


اگر آیکون Home group اومده روی صفحه دسکتاپ و حذف نمیشه و اذیتتون میکنه با اجرای فایل زیر و یک بار رفرش صفحه باید مشکلتون حل بشه.

دانلود
  • حمید شیخ پوده

نظرات  (۱۱)

  • محمد میثم نجفی فرد
  • ممنون عالی بود....خسته نباشی
    یا علی
    پاسخ:
    خواهش :)
    دمت گرم اقا.خیر ببینی.نمیدونم یه دفعه از کجا امد. دهنم سرویس شد...
    پاسخ:
    خدا رو شکر که مفید واقع شد
    مرسی عزیز
    راستی این برنامه چرا یباره ای پیداش میشه؟
    ممکنه ب خاطره نوع پارتیشن بندی بین دو هارد تو ی سیستم باشه؟
    پاسخ:
    فکر نکنم به پارتیشن بندی مربوط باشه، علتی واسش پیدا نکرده بودم توی اینترنت، اما حسم میگه باگه ویندوز 8 چون من توی ویندوز 7 و 10 ندیدم این مشکل رو.
    البته ممکنه بخاطر استفاده از نرم افزارهایی که شبکه دخلی ایجاد میکنن هم باشه مثل فیلترشکن ها.
    ممنون، حذف شد، اعصابمو بهم ریخته بود
    پاسخ:
    :)
    ویندوز من 10 و این مشکلو پیدا کردم. البته فایل شما رو دریافت کردم و رفرش هم کردم . اما هنوز تو قسمت کنترل پنل هوم گروپ وجود داره. فقط از دسکتاپ حذف شده.چیکار کنم؟

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز

    توی کنترل پنل باید باشه، ولی توی ویندوز 8 و قبل تر ها روی دسکتاپ میومد و حذف نمی شد. که با این فایل مشکل حل شده

    تشکررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    با سلام و تشکر از زحمات شما.....بسیار ممنونم
    اخیییییییییییییییییییییییش رو اعصاب بود.مرسی
    سلام
    بسیار سپاسگزارم مشکل حل شد
  • مهرداد بچه مثبت
  • سلام

    اقا دمت گرم
    کارت درسته
    پاسخ:
    تشکر
    خیلی عالی بود. سپاسگزارم
    پاسخ:
    خواهش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی